کاهش 60 درصدی زمان پاسخگویی به درخواست های شهروندان در سامانه 137
به گزارش مجله زیتوا، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس سامانه 137 شهرداری تهران در بازدید از مانور فعالیت های شهرداری منطقه 10 در حوزه 137،از کاهش 60 درصدی زمان پاسخگویی به درخواست های شهروندان در این منطقه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10 تهران، در این بازدید، مسئولان سامانه 137 اعلام کردند که در نیمه دوم امسال، 16 هزار و 138 پیام در رابطه با منطقه 10 دریافت شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11.2 درصد کاهش پیدا کرده و مدت زمان پاسخگویی نیز 60 درصد کاهش داشته است. نظافت، لایروبی انهار، آلودگی صوتی ناشی از ساخت و ساز، سد معبر، لکه گیری آسفالت، طعمه گذاری موش، جمع آوری خاک و نخاله، آسفالت نوار حفاری، جمع آوری زباله و ضایعات و هرس درختان از جمله موضوعاتی بودند که در این درخواست ها از سوی شهروندان مطرح شده است.
مهدی خلیلی رئیس سامانه 137 شهرداری تهران در این نشست گفت: روزانه بیش از پنج هزار پیام از طریق سامانه 137 دریافت می شود و در این راستا، سامانه 137 را می توان خط مقدم و اصلی پیام های شهروندان دانست.
رضا شرفی ، شهردار منطقه 10 نیز سامانه 137 را درگاه نظارت مردمی و ابزار کنترلی مدیران شهری برشمرد و گفت: نتایج این سامانه و تحلیل های مدیریتی آن به مدیران شهری نگاه و جهت می دهد که براساس آن، نقاط ضعف خود را شناسایی و در جهت رفع آن برنامه ریزی کنند و در جهت بهبود قرار گیرند.
شهردار منطقه با تاکید بر اینکه انتظار من آن است که سال آینده منطقه 10 در رتبه نخست قرار گیرد، خاطرنشان کرد: پیام های دریافت شده از سوی سامانه 137 باید در کوتاه ترین زمان بسته شده و نباید به چهار ساعت برسد.
منبع: خبرگزاری آریا