کشف 30 میلیارد ریال ایمپلنت تقلبی

به گزارش مجله زیتوا، سرپرست اداره نظارت و بازرسی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی از کشف حدود 3 میلیارد تومان ایمپلنت تقلبی اطلاع داد.

کشف 30 میلیارد ریال ایمپلنت تقلبی

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، مهندس مودت همایی گفت: به دنبال برنامه اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی در تشدید نظارت ها بر بازار توزیع و عرضه، اداره نظارت و بازرسی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی با همکاری تیم نظارتی تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران و پلیس امنیت مالی، پیروز به شناسایی یک شرکت متخلف در توزیع ایمپلنت های تقلبی در حجم وسیع در سطح عرضه شدند.

ایسنا که این خبر را منتشر کرد از قول وی می افزاید: در این عملیات بازرسی، بالغ بر 3میلیارد تومان ایمپلنت تقلبی و فاقد اصالت که تحت عنوان برندهای معتبر به بازار عرضه می شد در محل از قبل شناسایی شده، کشف و با همکاری پلیس امنیت مالی، فرد خاطی بازداشت و پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

سرپرست اداره نظارت و بازرسی تجهیزات و ملزومات پزشکی تاکید نمود: شناسایی متولیان پخش و توزیع اقلام پزشکی غیر مجاز در سطح کشور در برنامه فوریتی اداره نظارت و بازرسی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی قرار گرفته است.

وی تاکید نمود: عموم مردم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و اقلام تقلبی در سطح عرضه، می توانند مراتب را به مدیریت های تجهیزات و ملزومات پزشکی مستقر در معاونت های غذا و دارو در دانشگاه های علوم پزشکی کشور و یا ادارات سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع دهند و همچنین می توانند با شماره تلفن 190 تماس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 345

به "کشف 30 میلیارد ریال ایمپلنت تقلبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 30 میلیارد ریال ایمپلنت تقلبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید