کودکی که در سطل زباله انداخته شد پیدا شد ، مشخصات کودک

به گزارش مجله زیتوا، کودک آزار دیده ای که جوانی آن را به داخل سطل زباله انداخت پیدا شد.

کودکی که در سطل زباله انداخته شد پیدا شد ، مشخصات کودک

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران، حسن جهانشاهلو دادستان عمومی و انقلاب فردیس اعلام نمود: اتفاقی که افتاد هر چند تلخ بود و زخم باز کردن ناهنجاری های جامعه بود اما نشان داد که مردم ایران مهربانند و با احساس، دغدغه هم دارند بسیار مهمان نوازند و از این صحنه ها رنجور.

خبر خوش اینکه کودک آسیب دیده شناسایی شد زلمه تبعه افغانستان که مدت بیست روز است به همراه خانواده اش مهمان ما هست و در یک مرکز بازیافت زباله زندگی می نماید. از سواد و تحصیلات کاملا بی بهره است دوستان زیاد قول یاری و باز پروری ایشان را داده اند ... باز هم تشکر.

تفهیم اتهام متهمان پفراینده تمسخر کودک کار

حسن جهانشاهلو دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس در اظهاراتی دیگر گفت: متهمان پفراینده تمسخر کودک کار تفهیم اتهام شدند و به تناسب خطای اجرا شده برایشان قرار صادر خواهد شد. متهمان تا زمان تامین قرار وثیقه به زندان می فرایند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید بدانند که فضای مجازی فضایی شیشه ای است که عملکرد آنها را نمایان می نماید، گفت: همه باید مراقب اعمال خویش باشیم. شخص متهم خود باور نداشت که اقدام وی چنین بازتابی داشته باشد و اکنون شدیدا اظهار پشیمانی دارد.

حسن جهانشاهلو با بیان اینکه متهم دوم تعیین نیست که تصویربردار است یا خیر، گفت: سه جوان تصمیم به انجام این اقدام گرفتند که دو نفر از آنها نیمه شب گذشته دستگیر شدند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 340

به "کودکی که در سطل زباله انداخته شد پیدا شد ، مشخصات کودک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کودکی که در سطل زباله انداخته شد پیدا شد ، مشخصات کودک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید