گزینه مشترک یحیی و فرهاد برای استقلال و پرسپولیس؟

به گزارش مجله زیتوا، این روز ها بحث حضور رضا قوچان نژاد در فوتبال ایران مطرح است. گوچی که سال های زیادی را در فوتبال هلند و دیگر کشور ها حضور داشته، پس از اینکه عنوان شد از فوتبال خداحافظی نموده است، این موضوع را تکذیب و بیان کرد که علاقه مند است که حضور در فوتبال باشگاهی ایران را هم تجربه کند. در این میان و در شرایطی که تا به امروز چندین بار بحث حضور این ستاره در پرسپولیس مطرح شده، ولی به خاتمه نرسیده است، دوباره و با ابراز علاقه گوچی برای بازی در لیگ ایران، احتمال حضور او در جمع سرخپوشان دوباره قوت گرفته است.

گزینه مشترک یحیی و فرهاد برای استقلال و پرسپولیس؟

هرچند در زمان نقل وانتقالات تابستانی هم اعلام شده بود فرهاد مجیدی در دوبی با این بازیکن برای حضور در استقلال مذاکره نموده است. اما نکته ای که درباره این مهاجم 34 ساله وجود دارد این است که حدود هفت ماه از آخرین باری که او در یک مسابقه فوتبال به میدان رفته است می گذرد. گوچی آخرین بار 26 اردیبهشت امسال و در بازی هفته سی و چهارم لیگ برتر هلند در ترکیب زووله برابر خرونینخن به میدان رفت و از دقیقه 78 در آن مسابقه بازی کرد

یحیی گل محمدی در ابتدای فصل یک بار روی جذب رضا اسدی که فصل ناموفقی را در اتریش سپری نموده بود ریسک کرد و یک انتقال ناموفق را رقم زد. حالا باید دید با توجه به شرایط گوچی این بازیکن دوباره در فهرست خرید یحیی و فرهاد قرار خواهد گرفت یا نه.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1824

به "گزینه مشترک یحیی و فرهاد برای استقلال و پرسپولیس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه مشترک یحیی و فرهاد برای استقلال و پرسپولیس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید