5 کاری که باید در سفر به استانبول انجام داد

به گزارش مجله زیتوا، استانبول بزرگ ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و مالی آن است. این کلان شهر به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا در سال 2010 انتخاب شد. همچنین از لحاظ تعداد گردشگران خارجی سومین شهر توریستی دنیا به شمار می رود.

5 کاری که باید در سفر به استانبول انجام داد

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا به تومان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

استانبول در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره واقع شده است. تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را جدا می نماید و استانبول تنها شهر بزرگ دنیا است که در دو قاره واقع شده است. استانبول شهری زنده، شلوغ و پر از هیاهو است و تنوع این شهر آن قدر زیاد است که تصمیم گیری برای انتخاب مقصد گردشگری را مشکل می نماید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

1. قایقرانی در تنگه بسفر

قایق رانی در تنگه بسفر این فرصت را به شما می دهد تا شهر را از دو قاره مختلف نگاه کنید. شام خوردن در تورهای خصوصی یا یک ناهار دل چسب در قایق های بادبانی تجربه به یادماندنی برایتان به ارمغان می آورد.

2. فروشگاه لوکوم

در سفر به استانبول پیشنهاد می کنیم که به فروشگاه لوکوم سر بزنید. فضای خاص این فروشگاه حس متفاوت و رویایی دارد فضای لطیف این فروشگاه برای بانوان جذاب خواهد بود.

3. بازار مصری ها

در بازار مصری ها از شیر مرغ گرفته تا جان آدمیزاد یافت می گردد. بازار مصری ها پر از دانه های عجیب وغریب، میوه های خشک، ترشی جات و لامپ های رنگی و...است. در این بازار محصولات لوکس و گران قیمت هم عرضه می گردد.

4. گالری سالت

مطالعه در زمینه مدرن و غربی شدن ترکیه خالی از لطف نیست. از این رو گالری سالت مقالات و هر آنچه را که در این مورد ضروری است بدانید در کنار ژورنال های مد در اختیارتان می گذارد.

5. بویوک آدا

این جزیره یک ساعت با استانبول فاصله دارد. با ورود به این جزیره گویی قدم در دنیایی دیگر گذاشته اید. رستوران ها، کافه هایی که در اسکله جزیره قرار دارند حس متفاوتی دارند. به علاوه برج ساعتی که در مرکز شهر واقع شده است و جهت پیاده روی که از میان جنگل می گذرد گزینه های خوبی برای تجربه کردن هستند. منبع:A Luxury Travel Blog

منبع: کجارو
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 399

به "5 کاری که باید در سفر به استانبول انجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 کاری که باید در سفر به استانبول انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید