تور هوایی آمریکا: 50 هزار دلار؛ جایزه مسابقات قهرمانی دنیا پهپادها در لاس وگاس

به گزارش مجله زیتوا، روز شنبه آینده، مسابقات فینال قهرمانی پهپادها در لاس وگاس استان متحده آمریکا برگزار می گردد که جایزه نفر اول این مسابقات، 50 هزار دلار خواهد بود.

تور هوایی آمریکا: 50 هزار دلار؛ جایزه مسابقات قهرمانی دنیا پهپادها در لاس وگاس

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور هوایی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در مسابقات بین المللی پهپادها در لاس وگاس که روز شنبه آینده برگزار می گردد، 32 راهنمایی نماینده کنترل پهپادهای این مسابقات را برعهده خواهد داشت و از بین این تعداد خلبان ، تنها یک نفر برنده جایزه بزرگ 50 هزار دلاری خواهد بود. همگان منتظر هستند تا ببینند خاتمه چه کسی این مسابقه بین المللی را با موفقیت پشت سر می گذارد.

در این مسابقات، شرکت نمایندگان نیمه حرفه ای با پوشیدن هدست های واقعیت مجازی، روزهای آدینه و شنبه در قالب مسابقات فینال چلنجر کاپ در هتل ساوث پوینت به رقابت می پردازند.

شرکت نمایندگان پذیرفته شده در رقابت های سال 2017، مسابقات خود را از بوینس آیرس، مرکز آرژانتین (Buenos Aires) شروع نموده و تا شهر مانیل (Manila) مرکز فیلیپین، ادامه دادند.

افرادی که به تماشای این مسابقات علاقه مند هستند، می توانند بلیط این مسابقه را به قیمت 20 دلار خریداری نمایند.

در این رقابت ها استقاده از تکنولوژی به صورت کامل صورت می پذیرد؛ چرا که شرکت نمایندگان با استفاده از عینک های VR وارد این مسابقات بین المللی می شوند. این عینک ها می توانند تصاویر زنده از دوربین های نصب شده روی پهپاد را برای راهنمایی نمایندگان به نمایش درآورد. دوربین هایی که به راهنمایی نمایندگان یاری می نماید تا پهپادهای خود را با سرعت بسیار بالایی راهنمایی نمایند.

مسئولان برگزارنماینده این مسابقه، مسیرها و دوره های این مسابقه را به گونه ای طراحی نموده اند تا بتوانند تست ناپذیری هواپیما (وسیله نقلیه) و نیز خلبانان آن را آزمایش و آنالیز نمایند.

منبع: کجارو / latimes.com
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1729

به "تور هوایی آمریکا: 50 هزار دلار؛ جایزه مسابقات قهرمانی دنیا پهپادها در لاس وگاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هوایی آمریکا: 50 هزار دلار؛ جایزه مسابقات قهرمانی دنیا پهپادها در لاس وگاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید