آخرین فرصت شرکت در وبینارهای آموزشی مالکیت فکری در حوزه سلامت

به گزارش مجله زیتوا، ثبت نام در دوره های شهریورماه وبینارهای آموزشی مالکیت فکری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شروع شد.

آخرین فرصت شرکت در وبینارهای آموزشی مالکیت فکری در حوزه سلامت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، سلسله وبینارهای آموزشی مالکیت فکری با موضوع حوزه سلامت به همت دفتر توسعه فناوری سلامت از تیرماه امسال شروع به کار نموده است. این وبینارهای آموزشی مالکیت فکری وزارت بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی در ماه مرداد نیز ادامه یافت و اکنون ثبت نام در دوره های شهریور ماه نیز شروع شده است.

با توجه به برگزاری دوره های اول و دوم در تیرماه و مرداد ماه امسال، دوره شهریور و مهرماه به ادامه دوره دوم و کل دوره سوم اختصاص خواهد داشت. از این رو برای آن دسته از افرادی که تا به امروز پیروز به ثبت نام و شرکت در وبینارهای تیر و مرداد ماه نشده اند، دوره شهریور ماه آخرین فرصت جهت شرکت در سلسله وبینارهای آموزشی مالکیت فکری با موضوع حوزه سلامت است.

در این سلسله وبینارهای آموزش مالکیت فکری به مباحثی همچون آشنایی با مالکیت فکری، پتنت ابزاری برای حفاظت از فناوری های نوآورانه، ثبت اختراعات حوزه سلامت، جستجوی پتنت، آشنایی با پایگاه patentscope، آشنایی با پایگاه Lens، گیاهان دارویی و دانش سنتی، راستا ملی حفاظت از اختراعات، راستاهای حفاظت از اختراعات در خارج از ایران، معرفی سازمان ها و دعاوی حقوقی، معرفی کانون پتنت ایران و نحوه ثبت درخواست در پورتال کانون پتنت ایران پرداخته می گردد.

بر اساس اعلام مسئول امور ثبت اختراعات دفتر توسعه فناوری سلامت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، در صورتی که شرکت کنندگان از قبل عضویتی در پورتال کانون پتنت ایران نداشته باشند، باید پیش از اقدام به ثبت نام در وبینارهای آموزشی، در پورتال کانون پتنت ایران عضو شوند.

لینک وبینارهای آموزشی و کد ثبت نام مربوط به هر وبینار به صورت ماهانه در اختیار معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت داده شده و به وسیله این معاونت به دانشگاه ها و مراکز علمی تحقیقاتی ابلاغ خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های کانون پتنت 02166515956-02166523602 و یا شماره واحد مالکیت فکری دفتر توسعه فناوری سلامت 02181455134 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 864

به "آخرین فرصت شرکت در وبینارهای آموزشی مالکیت فکری در حوزه سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین فرصت شرکت در وبینارهای آموزشی مالکیت فکری در حوزه سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید