اجرای طرح پویش همدلی در آستانه ماه رمضان در کرمان

به گزارش مجله زیتوا، خبرنگاران/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اجرای طرح پویش همدلی در آستانه ماه مبارک رمضان با هدف یاری به امر معیشت اقشار کم درآمد جامعه در پی شیوع ویروس کرونا در استان اطلاع داد.

اجرای طرح پویش همدلی در آستانه ماه رمضان در کرمان

رضا فلاح در تشریح جزییات این خبر گفت: طرح پویش همدلی در آستانه ماه مبارک رمضان با هدف یاری به امر معیشت اقشار کم درآمد جامعه در پی شیوع ویروس کرونا در استان برگزار می گردد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به استقبال گسترده خیرین و اعضای داوطلب در اجرای پویش دست یار در استان کرمان گفت: جمعیت هلال احمر با اجرای این پویش برای تهیه بسته های غذایی با اولویت معیشت خانواده های نیازمند آسیب دیده از بیماران کرونا و کم برخوردار کوشش می نماید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، فلاح با اشاره به جمع آوری یاری های نقدی توسط جمعیت هلال احمر در استان کرمان اضافه نمود: خیرین و مردم همواره در صحنه دیار کریمان می توانند وجوه نقدی خود را به شماره حساب خیرین با نیت خاص 5294949404 نزد بانک ملت، شماره کارت 2293- 9833- 3374-6104 و همچنین کد دستوری #34112 واریز نمایند.

وی خاطر نشان کرد: در مورد یاری های غیرنقدی نیز اقلام بسته بندی و استاندارد مواد غذایی و بهداشتی در تمامی شعب جمعیت هلال احمر استان کرمان جمع آوری می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 670

به "اجرای طرح پویش همدلی در آستانه ماه رمضان در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح پویش همدلی در آستانه ماه رمضان در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید