از جشنوارۀ حسنات چه خبر؟

به گزارش مجله زیتوا، خبرنگاران/اصفهان دبیر اجرایی جشنوارۀ ملی فیلم کوتاه حسنات اعلام کرد: برگزاری اختتامیۀ هشتمین دورۀ این جشنواره منوط به بهتر شدن شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین حمایت مسئولان است.

از جشنوارۀ حسنات چه خبر؟

امیرحسین عشاقی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هفتمین دورۀ جشنوارۀ حسنات سال 1396 برگزار گشت و ما فراخوان هشتمین دوره را مردادماه 1397 منتشر کردیم. پس از دریافت آثار رسیده نیز منتظر حمایت نهادهای مرتبط برای برگزاری جشنواره بودیم که به هر دلیلی میسّر نشد.

وی ادامه داد: در نهایت سال 1398 تصمیم گرفتیم با تکیه بر توان مجموعه حسنات را برگزار کنیم و حتی تا مرحلۀ انتخاب داوران نیز پیش رفتیم اما یک باره با شیوع ویروس کرونا روبرو شدیم و برای حفظ سلامتی همراهان و هنرمندان کار را متوقف کردیم.

دبیر اجرایی جشنوارۀ ملی فیلم کوتاه حسنات شرح داد: البته به رسول صدر عاملی و دیگر اعضای شورای سیاست گذاری جشنواره، یکی دو پیشنهاد برای برگزاری جشنواره به صورت آنلاین و... داده ایم که در حال بررسی است و هنوز نتیجۀ قطعی آن به ما اعلام نشده، همان طور که تکلیف سایر جشنواره ها نیز فعلاً مشخص نیست.

عشاقی ابراز امیدواری کرد که با کوچ کرونا و حمایت مسئولان ذی ربط، طی ماه های آینده بتوانیم شاهد برگزاری این جشنواره که میراث زاون قوکاسیان برای اصفهان است، باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 779

به "از جشنوارۀ حسنات چه خبر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از جشنوارۀ حسنات چه خبر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید