تور آلمان: افزایش شدید قیمت سوخت در آلمان، مردم برای خرید مقرون به صرفه به کشور همسایه هجوم می برند

به گزارش مجله زیتوا، در پی آشفتگی بازار انرژی در اروپا قیمت سوخت در آلمان بیشترین رقم تاریخی خود را ثبت کرد، مردم برای خرید سوخت مقرون به صرفه مجبورند به کشور همسایه هجوم ببرند.

تور آلمان: افزایش شدید قیمت سوخت در آلمان، مردم برای خرید مقرون به صرفه به کشور همسایه هجوم می برند

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، بر اساس آمار های باشگاه اتومبیل آلمان پس از هفته ها قیمت های غیرقابل کنترل در آلمان قیمت سوخت در آلمان بیشترین رقم تاریخی خود را ثبت کرد.

به گزارش راشا تودی، بر اساس گزارش اتحادیه بزرگ ترین بخش موتوری اروپا، قیمت سوخت در آلمان در ایستگاه های پمپ بنزین روز یکشنبه 1.555 یورو در هر لیتر به فروش رفت و از بیشترین رقم ماه آگوست 2012 که 1.554 یورو در هر لیتر بود هم فراتر رفت.

بر اساس این گزارش افزایش قیمت سوخت دیزل به علت تقاضای بیش از مقدار برای نفت کوره است که معمولا در فصول سرد سال بیشتر می گردد. علاوه بر آن قیمت دی اکسید کربن 25 فرانک در هر تن به علت تقاضای بیش از مقدار است که از سال گذشته آغاز شده است.

پیش از این وزیر حمل و نقل آلمان گفت که دولت آمادگی لازم برای مواجهه با افزایش قیمت ها را داشته باشد؛ بنابراین قرار شد در صورتی که افزایش قیمت انرژی و سوخت ادامه دار باشد، برای برطرف موانع و مسائل بخش خانگی مالیات ها را کاهش دهند. در حال حاضر خانواده هایی که در مرز ها زندگی می نمایند، برای خرید سوخت با قیمت پایین به جمهوی چک هجوم می برند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1559

به "تور آلمان: افزایش شدید قیمت سوخت در آلمان، مردم برای خرید مقرون به صرفه به کشور همسایه هجوم می برند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: افزایش شدید قیمت سوخت در آلمان، مردم برای خرید مقرون به صرفه به کشور همسایه هجوم می برند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید