افزایش قیمت اکثر ارزهای دیجیتال

به گزارش مجله زیتوا، اقتصاد نیوز:قیمت بیت کوین افزایش چشمگیری داشته و حین درج این خبر از 9700 دلار به 10401 دلار رسیده که افزایش 6.63 درصدی در یک روز را نشان می دهد.

افزایش قیمت اکثر ارزهای دیجیتال

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک، بیت کوین (BTC) که از مدتی قبل نوسان را پشت سر می گذاشت، اکنون با روندی صعودی روبرو شده است. اگر جفت بین کوین/دلار نیز روندی صعودی داشته باشد می توان انتظار داشت نرخ سالانه به 13973.50 دلار نیز برسد.

قیمت اتر (Ether) نیز افزایش پیدا نموده و در حال حاضر به قیمت 178.53 دلار مبادله می گردد که افزایش 4.5 درصدی در یک روز را نشان می دهد.

توکن ریپل (XRP) که با نرخ تقریباً ثابتی در طول هفته مبادله می شد اکنون بیش از 2 درصد افزایش داشته است. در حین درج این خبر سکه آن با نرخ 0.260 دلار مبادله می گردد. توکن ریپل در امسال میلادی عملکرد خوبی نداشته و در بیشتر اوقات زیر سایه رمز ارزهای اصلی قرار گرفته است. یکی از مهم ترین دلایل این امر فروش مداوم توکن ها توسط بنیانگذاران آن است.

از میان بیست رمز ارز محبوب در بازار، ارزش بازار اتریوم کلاسیک افزایش چشمگیر بیش از 8 درصدی داشته و به قیمت 6.72 دلار مبادله می گردد. سکه بایننس (BNB) در صندلی دوم قرار گرفته و با بیش از 5.6 درصد رشد به قیمت 22.90 دلار رسیده است.

بیت کوین کش (BCH) و بیت کوین اس وی (BSV) نیز بیش از 4 درصد افزایش قیمت داشته اند و حین درج این خبر به ترتیب به قیمت 295 و 135 دلار مبادله می شوند. لایت کوین (Litecoin) نیز با فقط 1.3 درصد افزایش قیمت، پایین ترین رتبه را کسب نموده است.

ارزش بازار کلی رمز ارزها بیش از 265 میلیارد دلار برآورد می گردد که سهم بیت کوین از این میزان 70.1 درصد است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 109

به "افزایش قیمت اکثر ارزهای دیجیتال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قیمت اکثر ارزهای دیجیتال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید