امری: پیروزی مان مقابل گیمارش به پپه روحیه خواهد داد، الان وقت صحبت درباره اوزیل نیست

به گزارش مجله زیتوا، سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال آرسنال از پیروزی خانگی شاگردانش مقابل نماینده پرتغال در هفته سوم لیگ اروپا ابراز خرسندی کرد.

امری: پیروزی مان مقابل گیمارش به پپه روحیه خواهد داد، الان وقت صحبت درباره اوزیل نیست

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال آرسنال شب گذشته (پنجشنبه) در سومین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان تیم ویتوریا گیمارش پرتغال بود و پیروز شد میهمان پرتغالی خود را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد. آرسنال که در ابتدای هفته جاری در لیگ برتر انگلایس مقابل شفیلدیونایتد متحمل شکستی غیرمنتظره شده بود، با غلبه بر گیمارش سومین برد متوالی اش در این فصل لیگ اروپا را کسب کرد تا با حداکثر امتیازات در صدر جدول گروه F قرار بگیرد و شانس خود را برای صعود به مرحله حذفی افزایش دهد.

در ثبت این پیروزی برای توپچی ها لندن، مهاجم جدید آنها نیکلاس پپه با دو گلی که با دو ضربه ایستگاهی زیبا به ثمر رساند نقش بسزایی داشت و به همین دلیل پس از بازی مورد تمجید اونای امری نهاده شد.

امری گفت: پپه با کارهایی که امشب انجام داد اعتماد به نفس پیدا می نماید. وقتی او گل می زند، هم به نفع خودش است هم به نفع تیم. او روز به روز دارد بازیکن بهتری می گردد و امشب هم به ما برای بردن بازی یاری کرد. پپه بازیکن بسیار خوبی است و ما هم به او اعتماد کامل داریم . خوشحالم که امشب دو گل زیبا به ثمر رساند، دو گلی که برایش خیلی مهم هستند. ما آنطوری که دل مان می خواست بازی نکردیم اما نشان دادیم تیمی با روحیه هستیم و یک برد مهم هم کسب کردیم. معمولاً بازیکنان جدید در هر تیم زمان احتیاج دارند تا بتوانند تأثیرگذار ظاهر شوند و باید به پپه هم فرصت داد تا خودش را ثابت کند. حالا هرچه زودتر بتواند خودش را با تیم وفق دهد برای ما بهتر خواهد بود. به نظرم مهمترین چیز این بود که سه امتیاز را گرفتیم.

اونای امری در ادامه نشست خبری اش با سؤالی درباره آینده مسعوت اوزیل روبرو شد، کسی که به صلاحدید او از بازی مقابل ویتورا گیمارش به میدان نرفت. اوزیل در این فصل تنها در دو بازی برای آرسنال به میدان رفته که یکی برابر واتفورد در لیگ برتر بوده و دیگری مقابل ناتینگهام فارست در جام اتحادیه. امری اما از روبرو شدن با این سؤال خیلی راضی نبود و حاضر نشد درباره وضعیت هافبک آلمانی تیمش صحبت کند.

او گفت: فکر می کنم که الان وقت مناسبی برای صحبت درباره اوزیل نیست. ترجیح می دهم که درباره بازی صحبت کنم، درباره آنهایی که بازی کردند. او در ترکیب نبود و این هم تصمیمی بود که ما برای این بازی اتخاذ نموده بودیم. حالا برای بازی یکشنبه مقابل کریستال پالاس آماده می شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 247

به "امری: پیروزی مان مقابل گیمارش به پپه روحیه خواهد داد، الان وقت صحبت درباره اوزیل نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امری: پیروزی مان مقابل گیمارش به پپه روحیه خواهد داد، الان وقت صحبت درباره اوزیل نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید