انگلیس به دنبال مهار کردن کارگران مهاجر در اتحادیه اروپا است

به گزارش مجله زیتوا، خبرنگاران: وزیر دفاع انگلیس امروز یکشنبه تاکید نمود که محدود کردن تعداد شهروندان اتحادیه اروپا که اجازه دارند برای کار به بریتانیا بیایند از جمله پیشنهاداتی است که دولت لندن برای مهار کردن مهاجرت ارائه نموده است.

انگلیس به دنبال مهار کردن کارگران مهاجر در اتحادیه اروپا است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، مایکل فالون وزیر دفاع انگلیس در مورد شرایط مهاجرت در اتحادیه اروپا توضیح داد که احساس می گردد که بخش هایی از بریتانیا به واسطه هجوم تعداد زیادی کارگران مهاجر تحت محاصره قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش اظهارات فالون در حالی است که محافظه کاران دولت بریتانیا با افزایش فشارها برای سخت گیری در مورد قوانین مهاجرت روبرو هستند. افزایش محبوبیت حزب استقلال بریتانیا موجب تشدید این فشارها شده است.

دیوید کامرون قول داده است تا در مورد روابط بریتانیا با اتحادیه اروپا در آستانه انتخابات سراسری 2015 میلادی این کشور بار دیگر با مقام های ارشد این اتحادیه مذاکره کند. وی قول داده است که اگر در انتخابات 2015 به پیروزی برسد همه پرسی عضویت بریتانیا در اتحادیه اروپا را در سال 2017 میلادی برگزار کند.

فالون اضافه کرد: محدود کردن تعداد بیمه های ملی که برای کار در بریتانیا ضروری است یکی از ایده هایی است که به دنبال آن هستیم.

خوزه مانوئل باروسو رئیس کمیسیون اروپا نیز هشدار داده است که تغییر قوانین مهاجرت اتحادیه اروپا به معنای نقض قوانین خواهد بود و بر خلاف اصل اساسی و ساختاری آزادی جابجایی است.

فالون اضافه کرد: این شرایط کنونی است. ما سعی داریم تا شرایط را به گونه ای تغییر دهیم که مطمئن شویم کنترلی بر اوضاع داریم.

آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان نیز امروز یکشنبه به یک روزنامه بریتانیایی گفته است که وی از محدودیت ها علیه آزادی حرکت و جابجایی کارگران در بین کشورهای اتحادیه اروپا حمایت نخواهد کرد.

البته فالون بر این باور است که مرکل هنوز پیشنهادات بریتانیا را ندیده است.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 376

به "انگلیس به دنبال مهار کردن کارگران مهاجر در اتحادیه اروپا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس به دنبال مهار کردن کارگران مهاجر در اتحادیه اروپا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید