تبلیغات زودهنگام در آنالیز صلاحیت ها مدنظر قرار می گیرد

به گزارش مجله زیتوا، خبرنگاران/مرکزی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی از احتمال رشد سه درصدی شعب اخذ رای در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان اطلاع داد و اضافه نمود: تعداد شعب اخذ رای پس از جمع بندی ستاد انتخابات استان اعلام خواهد شد.

تبلیغات زودهنگام در آنالیز صلاحیت ها مدنظر قرار می گیرد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ بروشور تعداد کم از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

بهروز اکرمی در مصاحبه با خبرنگاران به تشریح جزئیات نشست اعضای ستاد انتخابات استان مرکزی با هیات های اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در ساوه و زرندیه پرداخت و اظهار کرد: نشست های مشترک هیات های اجرایی و نظارت مراکز اصلی و فرعی حوزه های انتخابیه در شهرستان های مختلف استان تشکیل می گردد و در ساوه و زرندیه نیز این نشست با هدف تقویت هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات پرشور و قانونمند در اسفندماه سالجاری برگزار گردید.

وی با اشاره به موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد، گفت: به هر میزانی که سطح تعامل بین هیات های اجرایی و نظارت در فرآیند برگزاری انتخابات بالاتر باشد، مسائل کمتری بوجود خواهد آمد که خوشبختانه با طرح نظرات از سوی شرکت نمایندگان در این نشست، تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری مرکزی به موضوع آموزش مجریان و دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات اشاره نمود و گفت: در این جلسه مقرر شد یک تقویم زمانی در راستای آموزش مجریان و دست اندرکاران انتخابات تدوین گردد و در موعد مقرر موضوع آموزش به صورت کاربردی دنبال گردد.

وی به رصد فعالیت تبلیغاتی زودهنگام برخی از داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره نمود و اضافه کرد: در حال حاضر هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی صلاحیت داوطلبین را آنالیز می نماید و هنوز معین نیست که چه کسانی تائید و یا رد صلاحیت می شوند از این رو تا اعلام اسامی کاندیداها فعالیت های زودهنگام را رصد می نمایند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی به داوطلبان انتخابات توصیه کرد که از انجام فعالیت تبلیغاتی زودهنگام خودداری نموده و خود را مقید به اجرای قانون انتخابات دانسته و بدانند که فعالیت تبلیغی در این مرحله از انتخابات خلاف محرز است.

وی با تاکید بر اینکه تبلیغات زودهنگام در آنالیز صلاحیت ها موثر بوده و مدنظر قرار می گیرد، توضیح داد: انتظار مردم از داوطلبان نمایندگی مجلس این است که چون قرار است خود را در معرض افکار عمومی قرار دهند و رای مردم را کسب نمایند فعالیت های خود را در چارچوب قانون انجام دهند.

اکرمی همچنین به احصای نیازهای شعب اخذ رای اشاره نمود و اضافه کرد: از آنجاکه شاهد رشد سه درصدی در تعداد شعب اخذ رای انتخابات مجلس خواهیم بود لذا با احصای نیازها، زیرساخت های لازم تامین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 434

به "تبلیغات زودهنگام در آنالیز صلاحیت ها مدنظر قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات زودهنگام در آنالیز صلاحیت ها مدنظر قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید