دانشگاه آزاد کاشان رتبه چهارم واحدهای آزاد سراسر کشور را کسب کرد

به گزارش مجله زیتوا، پایگاه رتبه بندی وبومتریکس در اسپانیا جدیدترین رتبه بندی دانشگاه های جهان در سال 2020 را منتشر کرد و براساس آن، دانشگاه آزاد کاشان رتبه اول ار بین واحدهای استان اصفهان را کسب کرده است.

دانشگاه آزاد کاشان رتبه چهارم واحدهای آزاد سراسر کشور را کسب کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در استرالیا 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، امیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاد نجف آباد گفت: در این رتبه بندی که بیش از 30 هزار دانشگاه و مؤسسه تحقیقاتی جهان را شامل می شود رتبه جهانی دانشگاه آزاد نجف آباد 2370 است و این دانشگاه توانسته صدرنشینی خود را در کل واحد های دانشگاه آزاد استان اصفهان به عنوان رتبه اول و در بین کلیه واحد های دانشگاه آزاد سراسر کشور رتبه چهارم خود را حفظ کند.

نقش ضمن اشاره به پیروزیت های چشمگیر دانشگاه آزاد اسلامی در سه جایگاه بین المللی گفت: پژوهشگران و محققان واحد نجف آباد با تلاش و حمایت های دانشگاه اخیراً پیروز به کسب عنوان یک درصد پراستنادترین پژوهشگران برتر جهان در سال 2019، کسب مدال نقره نمایشگاه و مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری های کرواسی و مدال طلای جشنواره بین المللی نوآوری انرژی کره جنوبی شده اند.

رئیس دانشگاه آزاد نجف آباد کسب این افتخارات را مرهون استفاده بهینه از منابع، سرمایه انسانی، امکانات و زمینه سازی به منظور حمایت از دانشجویان خلاق و فناوری در کنار بهره مندی از پتانسیل اعضای هیأت علمی جوان و توانمند دانست و اضافه کرد: کسب عناوین برتر بین المللی وافتخارات واحد نجف آباد نتیجه به ثمر نشستن این تلاش هاست و امیدواریم همچنان شاهد رشد و پیشرفت بیش از پیش دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در سطح ملی و بین المللی باشیم.

پایگاه رتبه بندی و بومتریکس (Webometrics) دانشگاه ها و مؤسسات تحقیقاتی جهان را از سال 2004 توسط آزمایشگاه سایبرمتریک واحدی از انجمن ملی تحقیقات اسپانیا بر مبنای چهار شاخص رتبه بندی می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 515

به "دانشگاه آزاد کاشان رتبه چهارم واحدهای آزاد سراسر کشور را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد کاشان رتبه چهارم واحدهای آزاد سراسر کشور را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید