راه سختی برای رسیدن به المپیک داریم

به گزارش مجله زیتوا، خبرنگاران/اصفهان ملی پوش بسکتبال تیم بانوان نامی نو با اشاره به مسابقات انتخابی المپیک در اتریش و مجارستان گفت: تجربه ما در مقایسه با بسیاری از کشورها کم است و راه سختی در مسابقات انتخابی المپیک در پیش داریم.

راه سختی برای رسیدن به المپیک داریم

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ تور کانادا بیشتر بدانید.

معصومه اسماعیل زاده در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد لیگ فصل گذشته بسکتبال بانوان اظهارکرد: سطح لیگ با اضافه شدن بازیکنان خارجی کاملا تغییر کرد و کیفیت بهتری گرفت، به خصوص بازی های آخر، تیم های مهرام و بهمن بازیکنان بسیار خوبی گرفته بودند و تاثیر آن را هم در نتایج تیم ها مشاهده کردیم. آمدن بازیکنان خارجی خوب و با کیفیت به بازیکنان داخلی در رشد و پیشرفت آنها یاری می نماید.

وی افزود: درست است که ما هم بازیکن خارجی گرفتیم، اما وی نتوانست آن گونه که انتظار داشتیم به تیم ما یاری کند و نتایج خوبی نگرفتیم، البته کادر فنی و باشگاه دلایل این مساله را باید آنالیز نمایند.

ملی پوش اصفهانی تیم نامی نو در ارتباط با تیم فصل آینده خود گفت: اسپانسری نامی نو در بسکتبال بانوان بسیار خوب بوده است، اما هنوز شرایط تیمداری نامی نو تعیین نیست، پیشنهادات خوبی از سایر تیم ها دارم که باید در این خصوص زودتر تصمیم گیری کنم.

وی افزود: امیدوارم حضور بازیکنان خوب باکیفیت در لیگ ادامه دار باشد، چرا که تمرین کردن در کنار یک بازیکن خارجی برای بازیکنان ما به ویژه بازیکنان جوان تر و کم تجربه آموزنده است، تماشا تمرینات و در کنار آنها تمرین و بازی کردن و در ادامه در مقابل چنین بازیکنانی بازی کردن تاثیر خوبی برای بسکتبال ما خواهد داشت.

اسماعیل زاده در مورد مسابقات انتخابی اتریش و مجارستان که قرار است تیم ملی 3 به 3 در آن شرکت کند، گفت: در مسابقات اتریش تیم های رده اول جهان حضور دارند و کار سختی داریم، تجربه آنها نسبت به ما بیشتر است. تمام این مسابقات برای ما تجربه می گردد و این میدان تماشا ها به رشد و پیشرفت ما یاری می نماید تا بتوانیم رشد بهتری داشته باشیم، در بسکتبال 3 به 3 باید مرتب در تورنمنت باشید.

وی با بیان اینکه مسابقات مجارستان، مخصوص تیم هایی است که تجربه المپیک ندارند، گفت: شاید بتوانیم در این مسابقات راحت تر بازی کنیم، هر چند در این مسابقات هم کار سخت است، اما شرایط بهتر است و شاید بتوانیم به نتیجه برسیم. هدف این است که بتوانیم تمام کوشش و توانایی خود را در زمین به نمایش بگذاریم و عملکرد خوبی داشته باشیم. در اتریش تیمهای اول تا سوم راهی المپیک می شوند و در مجارستان تیم قهرمان که خیلی سخت است به خصوص برای ما که در جام جهانی از بین 20 تیم 14 شدیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1445

به "راه سختی برای رسیدن به المپیک داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه سختی برای رسیدن به المپیک داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید