شهردار: میدان میوه و تره بار بندرعباس تا انتها سال آماده بهره برداری شود

به گزارش مجله زیتوا، شهردار بندرعباس از پیشرفت 95 درصدی ساخت بزرگ ترین میدان میوه و تره بار جنوب کشور در بندرعباس خبرداد.

شهردار: میدان میوه و تره بار بندرعباس تا انتها سال آماده بهره برداری شود

به گزارش خبرنگاران، عباس امینی زاده صبح امروز در حاشیه بازدید از روند ساخت میدان میوه و تره بار بندرعباس، گفت: این میدان با 24 هکتار مساحت در شرق شهر بندرعباس و در نزدیکی میدان میوه و تره بار فعلی واقع شده است.

وی با بیان اینکه تلاش می شود این میدان تا دهه مبارک فجر و یا تا پایان امسال آماده بهره برداری شود، شرح داد: میدان جدید 92 غرفه دارد و با سرمایه گذاری 400 میلیارد تومانی بخش خصوصی ساخته شده است.

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه با راه اندازی میدان جدید میوه و تره بار حداقل برای 500 نفر شغل ایجاد می شود، گفت: در این میدان، محلی برای عمده و خرده فروشی میوه، خدمات بانکی، حمل ونقلی و تعمیرگاهی در نظر گرفته شده است.

همچنین معاون فنی و عمرانی شهرداری بندرعباس نیز هدف از ساخت این میدان را ساماندهی خرده فروشان میوه، برطرف کردن مسائل غرفه داران میدان فعلی میوه و تره بار و جلوگیری از ایجاد ترافیک در محدوده میدان دفاع مقدس عنوان کرد.

عبدالرضا بهادر اضافه کرد: ساخت سردخانه میوه برای هر غرفه دار از ویژگی های میدان جدید میوه و تره بار است که از مانع از خرابی میوه ها به هنگام نگهداری می شود.

وی از دیگر خصوصیات بزرگ ترین میدان میوه و تره بار جنوب کشور را ایجاد 16 دفتر حمل ونقل و 170 متر سایبان برای هر غرفه گفت.

به گزارش خبرنگاران، میدان جدید میوه و تره بار به فاصله دو کیلومتری از میدان دفاع مقدس و در ابتدای جاده بندرعباس-میناب واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 208

به "شهردار: میدان میوه و تره بار بندرعباس تا انتها سال آماده بهره برداری شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار: میدان میوه و تره بار بندرعباس تا انتها سال آماده بهره برداری شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید