ظرفیت گردشگری برای ایجاد اشتغال مورد توجه قرار گیرد

به گزارش مجله زیتوا، حیدر صادقی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه باید از ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری برای ایجاد اشتغال استفاده گردد، گفت: چهارمحال و بختیاری یکی از قطب های گردشگری کشور به شمار می رود که باید از این ظرفیت در جهت توسعه استان و ایجاد اشتغال استفاده گردد.

ظرفیت گردشگری برای ایجاد اشتغال مورد توجه قرار گیرد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی مطرح کرد: هم اکنون این استان به واسطه شرایط توپوگرافی و خاص دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری بسیاری است که باید برای جذب مسافر و گردشگر مورد توجه قرار گیرد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: در این استان چشمه، آبشار، رودخانه، تالاب، جنگل و... وجود دارد که هر کدام جذابیت های گردشگری خاصی دارد که باید این جذابیت های گردشی معرفی و اطلاع رسانی گردد.

وی مطرح کرد: ورود سرمایه گذار و توسعه زیر ساخت های گردشگری در این استان می تواند زمینه ورود مسافر و گردشگر را به استان افزایش دهد که همین امر موجب رونق گردشگری و توسعه استان می گردد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باید از صنعت گردشگری و وجود ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری بیشترین بهره گرفته گردد، با توسعه صنعت گردشگری در این استان زمینه اشتغال بسیاری از جوانان استان فراهم می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 458

به "ظرفیت گردشگری برای ایجاد اشتغال مورد توجه قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت گردشگری برای ایجاد اشتغال مورد توجه قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید