مسکو: تحریم های جدید آمریکا بی پاسخ نخواهد ماند

به گزارش مجله زیتوا، وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای تأکید کرد تحریم های جدید آمریکا علیه شهروندان و شرکت های روسی بی پاسخ نخواهد ماند.

مسکو: تحریم های جدید آمریکا بی پاسخ نخواهد ماند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، وزرات امور خارجه روسیه شامگاه دوشنبه طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن تحریم های جدید آمریکا علیه شهروندان و شرکت های روسی به بهانه دخالت آنها در انتخابات میان دوره ای کنگره، تأکید کرد که دولت روسیه این تحریم ها را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه خود اظهار داشته است: تحریم ها جدید آمریکا علیه روسیه که امروز 30 سپتامبر [8 مهر] اعلام شد، ما را بسیار شگفت زده کرد. آنها تعدادی از شهروندان، شرکت ها و مؤسسات تجاری، هواپیما و کشتی از روسیه، تایوان، جمهوری چک و سایر کشورها را به صورت تصادفی انتخاب و تحریم کرده اند. تعیین نیست که دولتمردان واشنگتن چرا همه این ها را یک فهرست قرار داده اند. هواپیماها و کشتی ها چه ارتباطی با دخالت در انتخابات آمریکا دارند!

در ادامه این بیانیه تأکید شده است: درست مانند گذشته، این اقدام ضد روسی نیز بی پاسخ نخواهد ماند. در عین حال ما از سیاستمداران آمریکایی می خواهیم که از بازی مضحک تحریم که به هیچ نتیجه ای ختم نمی شود، دست بردارند و به عقل سلیم روی بیاورند.

وزارت خزانه داری آمریکا ساعاتی پیش بیان نمود نام دو فرد، سه شرکت، یک کشتی و سه هواپیما را به اتهام آنچه دخالت در انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا در سال 2018 خواند، به فهرست تحریم های دفتر کنترل دارایی های خارجی (اوفک) افزوده شده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 173

به "مسکو: تحریم های جدید آمریکا بی پاسخ نخواهد ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو: تحریم های جدید آمریکا بی پاسخ نخواهد ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید