پاک کردن رنگ مو با روش های ساده

به گزارش مجله زیتوا، پاک کردن رنگ مو یکی از روش های خلاص شدن از شر رنگ مویی است که مورد پسند ما نبوده و انرژی خوبی را انتقال نمی دهد.

پاک کردن رنگ مو با روش های ساده

پاک کردن رنگ مو با روش های خانگی به شما یاری می نماید تا به رنگ موی دلخواه خودتان برسید. انواع محلول پاک کننده رنگ مو در بازار موجود است؛ اما در این نوشتار روش های سریع برای پاک کردن رنگ مو در خانه را به شما آموزش خواهیم داد. شما با این روش ها می توانید به راحتی با مواد موجود در خانه رنگ موی خود را روشن تر کنید. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

پاک کردن رنگ مو با روش های خانگی

اگر با رنگ مویی که برای موهای خود استفاده نموده اید، آن طور که انتظار داشتید نتیجه دلخواه خود را به دست نیاوردید، در ادامه چند تکنیک برای پاک کردن رنگ مو که چندین بار مورد امتحان قرار گرفته اند را به شما خواهیم گفت.

پاک کردن رنگ مو با روش های خانگی مثل مایع ظرف شویی

بله درست متوجه شدید استفاده از مایع ظرف شویی در پاک کردن رنگ مو نقش بسیار مهمی را برعهده دارد. استفاده از مایع ظرف شویی برای پاک کردن رنگ مو به این صورت است که شما چهار یا پنج قطره مایع ظرف شویی را با شامپو معمولی خود مخلوط می کنید. در نظر داشته باشید میزان یک چهارم از یک شامپو برای ترکیب کردن کافی است.

ابتدا موهای خود را خیس نموده و مخلوط را بر روی آنها بمالید. ماساژدادن بیشتر موهای سر به همراه مایع ترکیب شده باعث افزایش نفوذ به عمق مو می گردد. بعد از چند دقیقه موهای خود را آبکشی کنید. توجه داشته باشید که استفاده از مایع ظرف شویی برای شستشوی موها باعث خشک و شکننده شدن آنها می گردد؛ پس ضروری است بعد از استفاده از مایع ظرف شویی برای پاک کردن رنگ مو از روغن های طبیعی برای نرم کردن موها بهره ببرید. از این روش می توانید تا زمانی که به رنگ دلخواه خود نرسیده اید به طور مداوم بهره ببرید. بعد از هر بار استفاده متوجه خواهید شد که رنگ موی شما روشن تر از قبل شده است.

پاک کردن رنگ مو با روش های خانگی مثل آبلیمو

پاک کردن رنگ مو به یاری آبلیمو یکی از روش های پاک کردن رنگ مو در خانه است. استفاده از آبلیمو در ترکیب با شامپو باعث روشن تر شدن رنگ موی شما می گردد. آبلیمو تأثیر معجزه آسایی در روشن شدن رنگ دندان ها دارد علاوه برآن آبلیمو باعث پاک کردن رنگ مو نامطلوب از روی موهای شما می گردد. برای تأثیرگذاری بیشتر آبلیمو در پاک کردن رنگ مو ضروری است؛ میزانی از این محلول را به روی موهای خود اسپری کنید و به مدت چند دقیقه در مقابل آفتاب بایستید تا این محلول اثر بیشتری بر روی موهای شما داشته باشد.

پاک کردن رنگ مو با روش های خانگی مثل نوشابه

ازبین بردن رنگ مو با نوشابه یکی دیگر از روش هایی است که در ازبین بردن و روشن کردن رنگ مو تأثیر بسزایی دارد. بسیار رخ داده که ما رنگ موردنظر خود را از فروشگاه خریداری کردیم و با گذاشتن آن روی موهای خود نتیجه دلخواه را به دست نیاوردیم؛ در این صورت رنگ حاصل ممکن است باعث ایجاد احساس نارضایتی در ما گردد. ازبین بردن رنگ مو با نوشابه یکی از روش های پاک کردن رنگ موی خانگی است که کمترین آسیب را در مقایسه با سایر محلول های شیمیایی به مو می رساند.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب موهای خود را در خانه ویتامینه کنید را بخوانید.منبع: بانی مدمنبع: پیام دلتا
انتشار: 17 بهمن 1401 بروزرسانی: 17 بهمن 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1936

به "پاک کردن رنگ مو با روش های ساده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاک کردن رنگ مو با روش های ساده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید