پهپادها به آتش نشانی تهران رسیدند

به گزارش مجله زیتوا، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ورود پهپادها به این سازمان اطلاع داد.

پهپادها به آتش نشانی تهران رسیدند

مهدی داوری در گفت و گو با خبرنگاران در این باره اظهار کرد: با توجه به احتیاج سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در نظر گرفتیم که تا از فناوری های روز در سازمان استفاده کنیم، یکی از فناوری هایی که قصد داریم به سازمان اضافه کنیم استفاده از پهپادها است.

وی درباره تعداد پهپادهایی که قرار است به تجهیزات سازمان اضافه گردد، گفت: با توجه به احتیاجمندی سازمان و میزان استفاده ای که ممکن است این دستگاه داشته باشد تصمیم گرفته شد تا دو دستگاه از این فناوری را به تجهیزات خود اضافه کنیم که به احتمال بسیار زیاد تا سرانجام امسال محقق خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره کارایی این دستگاه در سازمان گفت: از آن جایی که پهپاد صرفا در برخی از عملیات ها مورد استفاده قرار می گیرد و شاید در تمام عملیات ها کاربردی نداشته باشد تصمیم بر این شد که دو دستگاه از آن خریداری گردد و اگر در مراحل بعدی توانستیم استفاده بیشتری از این دستگاه داشته باشیم تعداد بیشتری را خریداری خواهیم کرد.

به گفته داوری، این دستگاه می تواند در مراحل شناسایی و تشخیص به ویژه در حریق های گسترده استفاده و از همین طریق موجب کاهش زمان اظفا حریق گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 90

به "پهپادها به آتش نشانی تهران رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پهپادها به آتش نشانی تهران رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید