پیش نویس تعهدنامه دانشجویان علوم پزشکی مشهد به اشتباه در اختیار آنان قرار گرفته است

به گزارش مجله زیتوا، مدیر روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: متن نامه ای که در اختیار دانشجویان به عنوان تعهد حضور در دوره های حضوری این دانشگاه قرار گرفته، پیش نویس این نامه بوده است.

پیش نویس تعهدنامه دانشجویان علوم پزشکی مشهد به اشتباه در اختیار آنان قرار گرفته است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، بعضی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نامه ای دریافت کردند که براساس باید نسبت به حضور در کلاس ها، بخش ها و آزمون های مرتبط رضایت خود را اعلام نمایند و متعهد شوند که تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت خواهند کرد.

در تصویری که از این نامه به تحریریه خبرنگاران ارسال شده، دانشجویان می بایست براساس بخشنامه ای این تعهد را بدهند، در حالیکه در این تصویر شماره و تاریخ بخشنامه قید نشده است.

مدیر روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد متن اصلاح شده نامه را به تحریریه خبرنگاران ارسال نموده است.

به گفته هاشمی نامه اولی، متن پیش نویس این نامه بوده که به اشتباه از سوی یکی از دانشکده های این دانشگاه در اختیار دانشجویان قرار گرفته است.

تصویر زیر متن اصلی این نامه را نمایش می دهد.

لازم به ذکر است؛ با شروع دوره های حضوری دانشجویان کارورزی و کارآموزی در دانشگاه های علوم پزشکی، این دانشگاه ها از دانشجویان برای رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور در مراکز درمانی تعهدنامه دریافت می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 807

به "پیش نویس تعهدنامه دانشجویان علوم پزشکی مشهد به اشتباه در اختیار آنان قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش نویس تعهدنامه دانشجویان علوم پزشکی مشهد به اشتباه در اختیار آنان قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید