چراغ سبز ژیرو برای پیوستن به میلان

به گزارش مجله زیتوا، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال چلسی با تمجید از باشگاه میلان احتمال پیوستنش به این تیم را قوت بخشید.

چراغ سبز ژیرو برای پیوستن به میلان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در روزهایی که شایعه پیوستن اولیویه ژیرو به میلان به اسم بازیکن آزاد شنیده می گردد، این مهاجم فرانسوی هم با تمجید از روسونری به این شایعه دامن زد.

ژیرو در حال حاضر در اردوی تیم ملی فرانسه خودش را برای حضور در یورو 2020 آماده می نماید اما او نیم نگاهی هم به آینده خود در رده باشگاهی دارد.

قرارداد ژیروی 34 ساله با چلسی به انتها رسیده است و او و می تواند به اسم بازیکن آزاد به تیمی دیگر ملحق گردد و به نظر می رسد که میلان اصلی ترین مشتری اوست.

ژیرو در این باره گفت: میلان باشگاهی عظیم است و من همواره چندین بازیکنانش مانند مارکو فن باستن و آندری شوچنکو را تحسین نموده ام. الان اما من نمی خواهم که درباره آینده ام صحبت کنم، چون می خواهم روی یورو تمرکز داشته باشم. چلسی در ماه آوریل قراردادم را تمدید کرد و کمی بعد گفت که این کار را برای عمل به مقررات لیگ برتر انجام داده است.

طبق اعلام منابع نزدیک به ژیرو، چلسی از بند مندرج در قراردادش با ژیرو که به باشگاه اجازه تمدید یک طرفه قرارداد را می داد استفاده نموده تا این قرارداد را تا ماه ژوئن سال 2022 تمدید کند اما این تصمیم باشگاه نه برای نگه داشتن ژیرو در استمفوردبریج بلکه برای جلوگیری از انتقال او به یکی دیگر از تیم های لیگ فزونی بوده است.

گویا با وجود این اقدام، چلسی به ژیرو ضمانت داده در صورتی که از تیمی خارجی پیشنهاد داشته باشد به او اجازه خواهد داد به اسم بازیکن آزاد از آبی پوشان لندن جدا گردد. بنابراین میلان برای خرید او نیازی به پرداخت پول ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1480

به "چراغ سبز ژیرو برای پیوستن به میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز ژیرو برای پیوستن به میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید