یورو 2020، تساوی ایتالیا و اسپانیا در نیمه نخست

به گزارش مجله زیتوا، 45 دقیقه اول بازی نخست مرحله نیمه نهایی رقابت های یورو 2020 میان آتزوری و ماتادورها با تساوی سرانجام یافت.

یورو 2020، تساوی ایتالیا و اسپانیا در نیمه نخست

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در نخستین بازی از مرحله نیمه نهایی رقابت های یورو 2020، سه شنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم های ملی فوتبال ایتالیا و اسپانیا در استادیوم ومبلی شهر لندن، اولین بازی مرحله نیمه نهایی یورو 2020 را برگزار کردند که این بازی در نیمه نخست با نتیجه با تساوی بدون گل به انتها رسید.

در این بازی، در حالی که اسپانیایی ها به سبک و سیاق همیشگی و رد و بدل کردن پاس های کوتاه برای تملک توپ رو آوردند، ایتالیا بازی مستقیم و تهدید دروازه حریف با ارسال پاس های بلند پشت دفاع حریف را در دستور کار قرار داد.

هر دو تیم موقعیت های خوبی برای باز کردن دروازه یکدیگر داشتند که در یک سو جان لوئیجی دوناروما دروازه بان ایتالیا موقعیت اسپانیایی ها را مهار کرد و در سوی دیگر کم دقتی و تعلل بازیکنان ایتالیا منجر به از دست رفتن موقعیت های شان شد.

به این ترتیب در انتها نیمه نخست که دربیشتر صحنه کشمکش تیم ها در میانه میدان بود، دو تیم ناکام در گشودن دروازه یکدیگر به رختکن رفتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1436

به "یورو 2020، تساوی ایتالیا و اسپانیا در نیمه نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، تساوی ایتالیا و اسپانیا در نیمه نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید