آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در موعد مقرر برگزار می گردد، امروز آخرین مهلت دریافت کارت آزمون

به گزارش مجله زیتوا، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در موعد مقرر در روز های پنجشنبه و آدینه 5 و 6 خردادماه 1401 در حوزه های امتحانی برگزار می گردد.

آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در موعد مقرر برگزار می گردد، امروز آخرین مهلت دریافت کارت آزمون

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمدمهدی نوروز شمسی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار کرد: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال 1401 تا ساعت 12 ظهر امروز فرصت دارند فرم خوداظهاری کووید را تکمیل نمایند، افرادی که این فرم را تکمیل ننمایند نمی توانند کارت ورود به جلسه را دریافت نمایند.

وی اضافه نمود: بعلاوه تا ساعت 12 ظهر امروز داوطلبانی که می خواهند معدل صحیح کارشناسی خود را وارد نمایند می توانند آن را تصحیح نمایند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: تمامی داوطلبانی که فرم خود اظهاری کووید را تکمیل نموده اند می توانند تا ساعت 12 امشب چهارشنبه 4 خرداد با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی یک نسخه پرینت از کارت خود تهیه نمایند. از میان 64 هزار نفر داوطلب آزمون نیز تا به امروز 40 هزار نفر کارت خود را دریافت نموده اند.

وی تاکید نمود: تحت هر شرایطی آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال 1401 در موعد مقرر برگزار می گردد و داوطلبان در 34 حوزه امتحانی در دانشگاه های علوم پزشکی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر روز های 5 و 6 خرداد حضور می یابند.

نوروز شمسی گفت: از هم اکنون حوزه های آزمون آماده شده اند و تمهیدات لازم دیده شده است و همکاران در دانشگا ها مستقر هستند تا آزمون به خوبی برگزار گردد. حدود 64 هزار نفر در این آزمون شرکت نموده اند که بعضی از داوطلبان در آزمون دو رشته شرکت می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1812

به "آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در موعد مقرر برگزار می گردد، امروز آخرین مهلت دریافت کارت آزمون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در موعد مقرر برگزار می گردد، امروز آخرین مهلت دریافت کارت آزمون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید