مردم از خدمات بعضی واحدهای صنفی راضی نیستند

به گزارش مجله زیتوا، معاون هماهنگی امور مالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم از خدمات ارائه شده از سوی بعضی واحدهای صنفی خدمات، از جمله تعمیرکاران خودرو و لوازم الکتریکی راضی نیستند.

مردم از خدمات بعضی واحدهای صنفی راضی نیستند

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، حشمت الله صمیمی دوست در نشست ستاد تنظیم بازار استان، اضافه کرد: باید واحدهای صنفی نیز بروز شده و در زمینه خدمات آموزش، تعامل مناسبی با فنی و حرفه ای شکل گیرد.

وی با بیان اینکه در سطح بازار شکایت هایی که توسط شهفرایندان ارائه می گردد باید به شکل مطلوبی پوشش پاسخگویی داشته باشد، اظهارکرد: در بعضی موارد نظرات کارشناسی که از اتحادیه ها خواسته می گردد، مطلوب نیست و یا پروسه پاسخ طولانی می گردد.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام نمود: همچنین باید گزارشاتی که توسط بازرسان اعمال می گردد، بر اساس واقعیت لحاظ گردد.

صمیمی دوست با تاکید بر پاسخگویی به شکایات مردمی، توضیح داد: باید تلفن های ستادهای خبری سازمان صمت و سایر بخش های نظارتی بر بازار فعال تر گردد و پیگیری منظم شکایات مردمی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید دست به دست هم دهیم و بازار باثباتی داشته باشیم، ادامه داد: رصد و نظارت نیز توسط ما انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرایند کنترل بازار، اعلام کرد: رصد بازار توسط استاندار نیز انجام می گردد و بازدیدهای سرزده به اصناف داشتیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 385

به "مردم از خدمات بعضی واحدهای صنفی راضی نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم از خدمات بعضی واحدهای صنفی راضی نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید